våren kommer!

så känns det iallafall så fort den älskade och efterlängtade solen
tittar fram :)
eftersom man ligger och för 7:e dagen är sjuk så blir jag galen!!!
har legat inne hela tiden förutom 30minuter igår då vi tog en åktur i bilen
så jag skulle få se lite annat än väggar och en dataskärm!
det kändes underbart! :P
försökte ta lite mindre lyckade foton från bilfönstret! haha
jaaa men såhär har min helg sett ut:
(jag tog inte kort på dataskärmen och tvn.....)



ganska jobbig helg med tanke på att jag skulle ensam ta hand om jeppa
medans jag var sjuk! yay^^
sen missade jag saras fest ocksåå! sjuk irriterad haha...
låg och grät i sängen med en godispåse i famnen! skojar
nu ska jag lyssna på lite mer sjukt gammal musik som jag börjat med... haha
inte likt mig... all i have to do is dream




xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0