host.... host... HOST

efter förra veckans sjukslag kände jag mig verkligen trött på
att ligga i sängen och halvdö...
men vafan.. vilja och virus kommer aldrig överens!
så nu ligger man här igen i sin rosabäddade säng och försöker svara
när mamma ropar utan att det ska låta som att hennes dotter tagit över thåströms röst.
på bordet brevid sängen trängs massa svåruttaliga tablettpaket med vatten
och modetidningar.. happy week... not
stureplan.se får underhålla mig med sina hissar och dissar
btw: oskar linnros är numero uno på snyggast listan! på listan trängs han med bland annat
hans gamla bundis daniel adams-ray! shit va man ser det gamla snookgänget överallt!
här kommer lite bilder från min korta halvfriska tid:

emma och jag tog en skogspromenad (och drack friskt vatten.. hehe)

skönt att komma ut när det var härligt väder..



awesome vackert

uppiggning efter måndagens skoldag

sen blev det kusinmys med elin och per..
här är elins sjukt lyxiga sminkbord
väska från mulberry, kartonger från hermes, micheal kors mf.
ring från acne, solglasögon från ray ban... inte alls avundsjuk *host*

per och jag köpte över ett kilo godis som vi proppade i oss när vi såg på
simon och thomas!
efter det körde per hem mig i 90km/h på en 30 väg...speeed

nu ska jag jobba på att bli frisk så jag inte missar saras parteeeey på lördag för
då kommer jag bli sjuuuuukt aggresiv! hehe






xoxoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0