sweet dreams

så sjukt skönt att kunna sova länge om dagarna..
även om mamma tycker det inte är så kul...hehe
snart fyller lilla diana år!!
jag har redan köpt din present gum! mohahah
jag är alltid så seeg med att börja läsa böcker! det finns ju mer roliga grejer att göra liksom
men idag så har jag bestämmt att jag ska börja med elsas värld som ligger orörd på
mitt sminkbord.. heheh men idag då jävlar..
jag vill ha sommar NU!!!!
ge mig sommar innan jag fryser fast i marken
åhh värme... åhh grillkvällar.. åhh stranden.. ÅHH


kan det bli bättre liksom?? GASHH

nu ska jag fortsätta drömma om sommarn, beställa kläder från h&ms underbara vårkatalog
och lyssna på petter!
ciaoo





xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Diana

OJOJ! :O vet du vad, vi har ett problem med den 15!!! must talk to you later! PUSS

2011-01-05 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0