My beloved D

lite sent jag vet!!¨
men den finaste flickan på jorden har fyllt 17år!!! wiihoooo
grattis GUM<3
(i efterskott ofc)
hon är den starkaste personen jag känner..
och då menar jag inte mycket muskler^^
tack för att du finns Diana <3


lite roliga internskämt
det ser ut som en rinnande neger
du ser ut som ett ägg
dina fingrar ser ut som upplåsta kuddar
vår hud ser ut som fiskar
citronpotensträd
MÖÖÖÖÖÖ
älsk är som att säga gum till gumman
jag ska ta era trosor!
dreamguy list 2010


längtar till v.9 <3





xoxoxo

 


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, min älskade älskade Malin <3



Tack för att DU finns, du är underbarast och bästast! Längtar jättemycket till vecka 9 <3 det kommer bli freekin' awesome!

2011-01-20 @ 18:39:47
Postat av: håkan

tack för att du äntligen bloggade malin ivarsson!!!!!!!!!!!11

2011-01-21 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0