hehe

min blogg har lite gått i ide..
det kan bero på att det är vad jag gör men iallafall!
jag vill spy på kylan och snön! sommarn i miss u
just nu sitter jag sjuk hemma! jag dööör av tristess..
men tre grejer som hjälper mot sjuka och sommarlängtan är dessa :
1. lyssna på sommarlåtar som magnus ugglas sommartid, gyllene tider,
rap das armas eller någon annan sommarfavorit!
2. kolla i modetidningar! speciellt elle som har underbara färger och
såå! får riktig vårkänsla!
3. äta mängder med glass, melon, vindruvor!!

det var dagens tips!! YAY
nu kommer lite bilder:
yay igen!


bowling med familjen och farmor!
pappa ser mycket nöjd ut över vinsten!

sen maaaat efter! haha jag och mina matbilder... hehe

sen var jag och lilla GUM ute och åt på isola bella! <33

sen fyllde hon hela 17år!!!!!!!!!!!

sen hjälpte jag henne fixa en middag för girlsen med röda
mattan tema!


sen körde vi twister i lag! och jag och josefine ägde ut resten :D


jag och mamma åkte till sthlm för att shoppa! <3
här på lunch i gamla stan

fika på wienerkonditoriet! MUMS <3

både mamma och jag shoppade ovanligt mycket... vi var
lite i chock efteråt.. haha





xoxoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0