GOTT NYTT FUCKING ÅR!!!

nu blir det malin awards 2010!
alla på listan: I love YOU!! <3


hade inte överleft utan: Diana Martin

får mig alltid att skratta: Sara Reslan

årets chocker: Emma Bendroth

mest saknade: Josefine Ullberg

årets stolthet: David Lindvall (ssu gotland ordförande)

bästa shoppingfölje: Elin Larsson

galnaste historiaberättaren: Emily Olley

bästa nya möte: Louise Johansson, Veronica Berglund, Mimmi Bodén mf.

årets onödiga catfight(hehe): Kornelia Dunkels

årets kortspelare: Per Larsson

årets korvätare: min mor, min moster, samt min syster yster

årets mest störande person: Jesper Ivarsson

årets fiskargubbe: pappa (som alltid)

årets bloonsspelare: Olivia Wallin

årets hund: wilma (hehe)


<3









xoxoxo



Kommentarer
Postat av: Galnaste historieberättaren

asså vissa saker som du och jag snackar om e fan helt ofattbara xD men de e så det ska va!! tycker det är dags för en uppdartering snart?:D <3

2011-01-02 @ 03:15:18
Postat av: Olvass

Hahaha, Ofc Malin!:D <3

2011-01-08 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0