myspys

desto mer vår det blir desto mindre läxor får vi!!
thats kinda awesome! helt underbart!
jag ska snart träffa J.U för att visa henne vart hennes partyhouse ligger!
haha måste fixa en present till henne tills på lördag :S
jos....du förstör mina sparplaner!! FY
slänger in lite bilder :)


storfika på ringduvan med massa gammalt H folk <3

se hur lyckan strålar^^

utsiktsplatsen! myspys minus menthol

sen shoppingrunda med släkten!

vi fönstershoppade bara (A)

pers underbara snöverk! se och lär kids...

kritiskt läge i bondtolvan!

 
nu ska jag försöka mig på att jobba med lite verb jag aldrig någonsin sett på spanska
underbart!! yay liksom.....




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0