jesper extraknäcker!

igår tvingade jag min lillebror att vara modell så fick jag klä honom fett kul! iallafall för mig! jag mutade med ett kinderägg...funkar varje gång ;) sen så blev det fest för tim o lasse som fyllde år :D great



det här paketet gav jag tim... det är en kondom..han fyllde ju 15!!!


polly olley!


jag envisades med att ha bara ben så när vi kom hem hade jag knappt någon känsel :P stil före bekvämlighet ;)



suparN??? ehhhh nej...


jaa hans poser blev väl sådär... brist på samarbetsvilja xD
t-shirt: levis
jeans: h&m
klocka: casio
armband: random
skor: converse


skor o byxor vägrade han byta så det fick bli samma..
skjorta: JC
kofta: H&M


cooling ;)



<3



tycker han e såå söt i slipover :P
slipover: gant
skjorta: h&m


nu ska jag göra något jag inte vet vad jag ska göra!





xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0