sakta vi går genom stan

fast väldigt fort med mina steg..hahaha
häromdagen var jag och diana ute på en liten läskig kvällspromenad.. vi trotsade våra rädslor flera gånger...spindlar, pedofiler, höjder och mörker... great..
i helgen vet jag inte vad jag ska göra :O typ vara i böndernas land eller något... min lilla gum har dragit till sthlm såå... :( fyy på dig ;)  fast plugga är en sak jag måste göra..fan JAG VILL INTE!!! matteprov och spanskaprov väntar.. inte happy hour.



uppe i ett läskigt torn :O hahaha



rondellpose..så snigg.. ehhh



snabshoootttt



elin gav mamma en väldigt ärlig tröja xD



nu bär det av till tallar, svamp och rådjur... yeeaa




xoxoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

älska klockhalsbandet :D

2010-09-26 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0