josefine SNYGG ullberg!

nu har jag äntligen satt mig i sängen för lite vila :) det blev en tur till landet.. målet var stenugnsbageriet i rute som alex schulman älskar. haha sen så träffade jag josefine på en liten promenada! mysigt :) hon fick tillbaka sina älskade kläder som hon sen länge glömt här ;) och en mycket fin present!




husken är ett supermysigt ställe!! det finns typ inga människor där :O



jag kamoflerar mig bra (Y)



malin på äventyr!



mamma <3






pappa <3



en riktigt varm dag!! blev så himla glad när jag märkte att det var 20grader ute :D



jag älskar äppelmust!


jesper blev skiträdd... han såg detta läskiga väsen som liknade gollum :O



schyssta lökar jeppa ;)



litet intärnskämt.... moahaha alltid ond... skolfotot i 4:an <33333


en teckning jag gjorde av josefine i femman xD



sexxyyy mama ;)<3


faan....jag som tänkte sitta o ta det lugnt.. men jag har ett historia arbete som väntar :'(
tragisk lördag!!!!!!!!!!!!




xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Ollivia

MALIN!! det e en sjukt fin å på pricken lik täckning! :D HAHA kram

2010-09-28 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0