happy helg!

helgen har varit superbra utom en brist på sovmorgon men,men jag överlever :P
igår befann sig mig, min plånbok o elin på huvudstadens gator för att shoppa! wiihooo <3
blev en hel del fynd :) sen hem mitt i natten somnade vid datorn :S
sen upp halv 10 :S föööööör tidigt för mig..det var ett under att jag ens kom upp
sen hämtade per mig så åkte vi ut till väskinde för att vara med i nått random bilrally... fast egentligen åker man runt i bilen o kör frågesport o olika stationer :P kul ;)
sen nu är jag hemma och insåg just att jag inte får någon tid att plugga romerska siffror eftersom jag ska till farmor om en halvtimme o istälet för att plugga nu sitter jag o bloggar! duktigt av mig..



en behövlig fika på biblioteksgatan! mums ;)



jag och syster yster + en körv



give it to mee!



såhär åkte vi runt!! mitt team: elin, jag o majsa!!


 






















nu måste jag byta om :O brottom!!!



xoxoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0