happy days!!

känner mig som en dålig bloggare xD det var ett tag sen! men det betyder inte att jag tagit lite bilder ÅHH NEJ!
såå här kommer lite (eller mycket) bilder ;D

in school:
faktiskt ganska mycket plugg redan. usch sånt vill vi inte veta av! läxor efter läxor... not nice




sarre gömmer sig!! :O


mimmi funderar över planeringen!



tolkning på en norrlänning!! så likt!



sen blev det fika med sötnosarna josefine och diana på hedbergs..som förövringt höjt priserna :O



sen hem till josefine för att hälsa på min favoritvovve wilma + min andra gullevovve cimon




cimon busar med min halsduk..



wilmaa <3



cimon bet av dianas fingrar. nästan iallafall



diana latmasken orkade inte gå på promenad med resten av EMDS ;O



de hurtiga flickorna!



fick tillbaka lite sommarkänslor iallafall :P



<3


såhär roligt kan man ha! kladda på plakat och plocka päron! OHH YES



myyys hemma hos emmma!!



emma testade att smörja in halva sig i lappglans.. resultatet blev... glansigt



karate emma!



sen så var det ledig dag! den spenderades med syster yster elin! vi bakade macrons och cupcakes! sen så åkte jag (inte helt orädd) i elins bil ;) <3 grattis till körkortet!



sen var det dags för kräftis :D

 


finaste flickorna + skaldjur och sån där peach dryck...kan seriöst inte bli bättre <3


så tog vi saras kräftoskuld ;P jag fick göra en kurs i hur man åt kräftor! sara var duktig



lömska kräftor det där...



mumsigt för töisen!

 


emma är en bordslickare! förvånande :O



schkåålll!!



jag är inte pretansiös eller hur det nu stavas ^^


EMDS <333



igår var jag och diana och hälsade på at jonas place! ( nördarna) hahah skojaaa
vi fick Gossip girl av fiddeli :D



no lifers ;)




GG mys hemma hos diana!



GG PORR!!! :O jag är i smått chocktillstånd... emma också..



jag tror inte dessa esteter gillar politik....har en stark känsla av det ;P



joar och johan äter lite kvällsmums...hehe



diana ser hård ut :O liten men tuff eller hur är det nu?




avgör din röst?


nu säger sara att jag måste skaffa struktur och plugga :( usch usch och så ska jag städa!!!
ha det bra där hemma alla pluggisar!



xoxoxo








Kommentarer
Postat av: Bodén

Tror inte jag är helt nöjd med planeringen x]

2010-09-20 @ 15:21:35
Postat av: malin

nej inte jag heller xD

2010-09-20 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0