dum i huvet!

hahah måste jag och diana va <3 vi är inte riktigt kloka tror ag men det är ju det som gör att vi har så jävla kul xD vi gick på stan idag o busade runt :P min dag har sett ut såhär: gå upp, skola vid 8, sluta skolan vid 11 :D
sen hem o äta, lyssna på magnus uggla o plugga fram tills 3 då jag drog ner på stan till diana! där träffade vi massa folk :P hahah! trevligt trevligt ;) sen så gick jag o diana o tog helt random kort..hahah så fina!
sen såå nu sitter jag hemma och hoppas att jesper iallafall kan fixa något ätbart..







































nu ska jag nysa och hosta....haha nee men fyfaan va dåligt jag mår xD skola imorgon ändå GREAT!
haa det bra alla fina! extra hälsning till min småttingkusin tim som fyller 15!!! wohoo byxmyndig nu jävlar!
ha det bäst <3




xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0