det som gör mig lycklig!

tänkte göra en liten..lista men sen kom jag på att den listan skulle blivit jävligt lång.. så det får bli en sån lista lite då o då... när jag orkar xD
här är lite saker som gör mig lycklig:

min familj!: of course..vem kan inte älska världens bästa familj? <3
mina kompisar: självklart! annars e man ju inte kompisar xD nästan alla i gamla 9H kan känna sig träffade :P
stranden: bästa platsen.. inte för att jag gillar att ligga o steka men att somna o bada där är jävligt nice!
sommar på västkusten: finns inget bättre...skaldjur o salta bad in my heart
min nya diet: jag e så jävla smart har liksom uppfunnit en diet som går ut på att äta vad man vill, hur mycket man vill och när fan som helst! :D resultatet är inte som en vanlig diet..men lyckan e total ;)
mat: kanske inte det svåraste att lista ut xD real girls eat meat!
shopping: känner hur förvånade alla inte blev hahah.. ;)
STHLM med elin: kan inte bli annat en perfekt :P på lördag då jävlar!<3
coca cola: behöver inte ens säga något..
magnus ugglas låtar: dom är bäst! i hela världen..
våren: för att allt e så otroligt vackert! och sommaren närmar sig+ att jag fyller år ;)
sommaren: för att alla är allmänt glada och man kan ha shorts o korta kjolar :)
hösten: för att löven är så fina och det är så mysigt! ut o plocka svamp som gäller! dricka te ska vi inte glömma.
vintern: det är jul, det är snö, det är mysigt! in o kura framför brasan
godis: jag e ju en godisgris..hehe
frukt: vi får inte glömma att jag kan vara nyttig också! äter faktiskt minst 4 frukter om dagen.. stolt
gossip girl med EMDS: bäst <3
att inte ha läxa: a true thing!
att ligga i soffan och göra ingenting: jag är lat..haha! eller iallafall man vet att man inte behöver göra någonting! det är livet..
och sist och antagligen minst..men en av dom viktigaste:
diana martin: för att hon är bäst och ställer alltid upp <3 äkta vän


gamla bilder...































































det här var en liten del av mitt liv xD hahah nu ska jag plugga matte!




xoxoxo












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0