bland mossa och barr

jag borde vara i skolan nu.. men istället sitter jag äckligt sjuk med tre täcken i soffan medans jag ser på smallville... haha.. är typ halvdöd!! det värsta är ju att man ändå inte kan ta det lugnt eftersom vi har miljoner läxor och skit... :/
igår så var det svampskogen som gällde. så halva släkten var ute bland tallarna.. mysigt mysigt!



inte för att det blev en så lyckad bild men det kom en liten gumma med sin rullator mitt på en av gotlands största vägar. HAHA


kände mig lite som en barbie från thailand... hehehe hoppas ni inte fattar det där xD


rödgul trumpetsvamp!


vandrande skogsmullar!


mumma för sorken!


mamma <3 korv





jeppa the gangsta ivarsson! ;)


nu ska jag försöka sova bort min feber! ciaoo ;)




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0