bad..

jag har blivit såå såå SÅÅ dålig på att blogga!! skylller på att jag har onda lärare.. usch.. man blir så löedsen av alla dessa läxor! och nu tack vare dom och vår dampade radio så missade jag när david skulle snacka på radion så nu sitterjag och försöker hitta det på nätet.. YES!! jaa vad har jag gjort dom senaste dagarna dåå... gissa? ni får bilder på det!!



dagen efter valet är david måttligt glad!! dock en stolt gotlänning! :P



emma försökte skämma ut mig för en inte helt okänd kille som visade sig vara okänd^^ yes ;)



gottis!!! :D



diana valde sexii shoes som jag skulle pröva.. har aldrig sett ett par snyggare skor^^



lårhöga stövlar på det! yummie...NAJ DUU



heheheh :P



sen var jag på en helt normal kurs som ni ser! NICE ;D


nu ska jag äta mozarellabollar :D happy hour!




xoxoxo
Trackback
RSS 2.0