300!

jaa det är mitt 300:ade inlägg inte så många egentligen men om man räknar hur många bilder det måste varit så är det lätt över 1000...XD och då tänkte jag fira det genom att lägga ut bilder på mitt rum! :P haha nice va?
sen några från medeltidsveckan jag aldrig la upp! sen får jag komma på nått annat kul xD




jag och min syster elin var på munken och åt fisk och skaldjursgryta! jättegott!
pappa blev mycket skrämd av mina sms ;) mohahahah



sen blev det FF filmkväll hemma hos luddeliludde! :P


ottie!!


här är mitt rum! :)
sminkbord: ikea, pall: okänd, sittpuff: bolaget, boxar: ikea, kassar: marlene birger och agent provocateur, skor: hm, klädhängargrejdocka( hahahha kommer inte på namnet) : åhlens, muffinsask: lavie, betty boop: konstig serieaffär i gamla stan, necessär: friis co., parfymer: burberry och gucci, ljuskopp: kustnära, skål: marimekko, pärlhalsband: glitter



fönstret::: gardiner: åhlens, rosa vas: ikea, ram: lavie, rosa ljus: åhlens, ljusstake: makalös!
soffan: har min kusin byggt till mig :), alla rosa kuddar: hm, vit kudde: hemtex
bordet: makalös, ljusstake: makalös, vas: koppar, doftljus: day by birger et mikkelsen
matta: ikea


diana o jag på medeltida vandring!



knäckäpple :P




vackra strandpromenaden där man spenderat många sommarkvällar..

och här kommer lite bilder jag snott från kompisar :P
inte vanligt ska jag säga ;)



emmas pyamasartyy :D


maten är alltid lika minnesvärd ;)



fina minnen! det va denna kväll vi hamnade i värsta regnskuren nånsin och på ett alkismöte ;)




på fårö med klassen <3 eller jaa gamla klassen



myggen o sniglarna...eww... något jag inte saknar



wilma den lilla sötnosen <3



fina flickor på valborg



solbergatider hej hej!



seriöst.... XD



en vanlig eftermiddag hos emma :)


och såhär började H-eran <3



kalkbrottet! sommarfavvo



och balen :P


svettfesten nr.1



helt sjukt varmt!



hehehe....nej jag hade inte druckit



hej julias näsa i hörnet!



jump, jump!



ett vackart par!


9h girl power!



kisses!



jag och david matchar ;)



trevlans joo...



hos bengt!! :D åhh var såå mysigt..förutom tält!! sara o jag...aldrig mer tält XD
speciellt inte med diana..

7 heaven till 9H<3




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0