visbynatt..

först vill jag bara säga FML!! jag hade precis gjort klart ett helt fint inlägg men sen fick internet damp så allt försvann :( jag blir så ledsen i ögat! grymt dålig uppdaterng på senaste..är lite efter som med resten av mitt liv! fick total panik nyss.. såg mig omkring och såg bara massa överdrivet stora högar med läxor, gigantiska högar med skor och kläder på mitt golv tillsammans med sladdar och annat skit, såg på mobilen med 5 missade samtal.. och kommer på att jag skulle ringt i eftermiddags..men helt glömt. istället bara suttit här vid datan största delen utan att göra något.. då får jag såna panikkänslor som typ: FAN jag kommer bli lodis när jag blir stor för jag är så in i helvete lat!! så jag börjar hysteriskt skriva om molekyler och atomer! efter det sluddrar jag igenom en text om antikens grekland som i minnet redan är bortblåst YES! sen springer jag runt som en yr höna i mitt rum med målet att kunna se golvet.. oskar linnros som bakrundsmusik (en helg med josefine förgiftar ens musiksmak)!
sen flyger en tanke genom huvet! BLOGGEN!!! OMFG! så nu sitter jag här och försöker för andra gången fixa detta inlägg.. haha... jag och panik xD
här kommer mina bilder från de senaste dagarna :)



i lördags blev det en härlig höstdag med josefine!



systemkameran i högsta beredskap.. därför tog inte jag så mycket kort :O


sötnowsen ;)


visbyvackert <3



lilla gullhunden cimon..väckte mig hela natten! FYYY



cimon skyr kameran!


sen efter lite shopping, mat och lite annat mys var det uppträdande som gällde!
tvingades se linedance med gamla tanter! kommer aldrig förlåta dig för det jos.... ;P



josefine styled av MIG :P



josefine hänger i baren med ett par för gamla killar!



mysteriska killar! :O


skåååååål fining!



en underbar kväll! <3333 tack för den finaste josefine :)<3



när man kommer upp till sängen igårkväll.. bäddad med en gullig lapp och sen en chokladbit och en tidning på skrivbordet! jag älskar min mamma



en helt vanlig lektion... grab a boob week!


bogetok <3 hello kitty



starbucks... mimmi lövee



emma och jag bar oss ut i skogen!! letaa svammp!!


hade noll tålamod.. haha tog kort och smsade var det jag gjorde xD hahah
och det sägs att jag har bäst tålamod i familjen... hehe


ajaa SHITTT jag borde sova såhär dags! borde fattat det när spotifylistan gått om 7 ggr...hehee
haa det bra <3



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: BODÈN

Starbucks!! "It's so fluffy I'm gonna die! IT'S SO FLUFFY!" <3

2010-10-07 @ 07:10:35
Postat av: åke

naj va fine bildar

2010-10-07 @ 13:01:12
URL: http://bogetok.blogg.se/
Postat av: josefine

FINA bilder gummsan<3 Du är bäst, fy fam va kul vi hade den kvällen och dagen <3 PUSS

2010-10-12 @ 18:20:02
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0