väntad vinterkyla!

slutade tidigt idag vilken lycka! :D så satte mig i sängen och tänkte plugga.. fast.. det går ju alltid som det går när jag ska plugga! så nu sitter jag och lyssnar på en blandning av oskar linnros och magnus uggla och läser ELLE! hehe så kan det gå.. sen så fick jag lite tråkigt nyss så gick och tog massa grymt onödiga bilder xD



min fina stora tavla jag köpte igår.. marilyn ska hänga och vakta mig över sängen!



skorna jag ska leva i nu i vinter!!
dom svarta mc-bootsen från hm!
bruna stövletterna i newbook från stockholm design group!
och dom mysigaste toffelskorna ever från shepherd!
har hört att det ska bli den kallaste vintern på typ 1000år! fyfaan gäller att ladda upp med dunjackor, stickade koftor och fler mysiga skor :P


nu ska jag möta diana för en mysig promenix och varm choklad på ringduvan. <3




xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0