söta flickor!

helllllgggg!!!!! äntligen! ska bli så jävla nice! ikväll kommer alla fina emds sitta hemma hos mig och se på någon mysig film ;D och snacka massa skit om er andra! MOHAHAHA....
sen imorgon så blir det en dag med snuttiguttan josefine <3 hihihi jag har onda planer för dig imorgon.. hihihi
och på söndag är jag helt obokad! för en gångs skull.. härligt som tusan
här kommer lite bilder på min skolveckas fina dagar!



bogetok, veronica, lina och mimmi BODEN!!



big lips mama!! :O


vackat!!! :D


jag har just : pimp my kylskåp... så fint



sexy bitch!


mumma för töisen det.


hahahah xD



mimmi övar lite kickboxnings slag :O



MIMMI BODÉN!!!










vad göruu?? äru inte riktigt klok?



såhär roligt har jag haft dom senaste dagarna..hahah
nu ska jag vara allmänt fredagsglad och göra något hemligt ;)



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Liiiinis

SÅ HIMLA SJUKT! HAHAH! ÄLSKART! :D

2010-10-01 @ 16:02:14
URL: http://aanderssons.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag är så himla vacker ibland :D

2010-10-01 @ 18:17:19
Postat av: BODÈN

It just so awesome!

2010-10-06 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0