ta mig härifrån..

varsomhelst!! bara bort från gotland.. min trötthet på ön har börjat komma igen! allt här dör med hösten och kommer inte att vakna föränn nästa sommar.. SUCK!
blev typ överlycklig när mamma kom upp till mitt rum för några dagar sen och sa: vi åker till stockholm på höstlovet!! har bokat hotellet med bubbelpool som var ett av dom du ville. och jag blir asglad :D:D sen så säger hon och juste vi kan ju boka bord i gamla stan någonstans.. där brukar du vilja äta sen så har jag bokat biljetter till magnus ugglas revy!! jag sa ungefär: OMFG jag älskar dig..haha jag längtar.. :D:D:D sen blir det ju shopping också! LOVE MY LIFE! dear höstlov kom hit nuuu!!!



en tjejligantripp i april <3 gamla stan


stockholm åhh stockholm...


jag och jeppa lever rövare på östermalm!



uppe på skrämmande höjd i kaknästornet..



bara helt underbart! <3



nu ska jag vara duktig och läsa om antikens grekland :P hehe coca colan får hjälpa mig..
det som kommer läsas är antagligen istället för historian högen med olästa elle, chic, glamour och sofis mode ;)



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0