rosornas stad

idag har jag inte gjort särskilt mycket! började med att jag sooov superlänge (det bästa som finns) ända tills jag vaknade av att mobilen låg och durrade på golvet! sen blev det en fotograferingspromenad med diana och nina! gjorde mitt bästa för att iallafall vara lite seriös. gick ganska bra måste jag erkänna xD hahah
sen så gick vi hem hit och gjorde en egen varm choklad som seriöst blev den godaste någonsin!! diana stannade kvar och vi lyssnade på pokemon låten och åt trerätters! härlig lugn dag! perfekt om man börjar bli sjuk.. fan inte igen...^^
här kommer våra vackra bilder tagna av fina nina <3
så roligt att diana är kort och rödhårig och jag är blond och lång. kontraster... xD




































































imorgon börjar GOSSIP GIRL säsong 4! tagga som fan <3
hahahaha om chuck dör tar jag självmord... snacka om att vara insatt!




xoxoxo

Kommentarer
Postat av: BODÈN

Gud va härliga bilder! :D

2010-10-10 @ 10:25:22
Postat av: malin

tack så mycket! :D ninas vackra verk!

2010-10-10 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0