regn och rusk

hemma på håltimme än en gång! har cyklat fram och tillbaka med regnet piskande i ansiktet så sminket ser ut som maskaran kräkts på mitt ansikte! såå mysigt I KNOW! blöt som fan är man också! dyngsur!
jag vill bara stanna hemma resten av dagen under massa tjocka duntäcken och en kopp varm choklad!
det var ungefär det jag gjorde igår när jag kom hem och så tog jag en promenad med D <3




nu kan jag äntligen använda min älskade odd molly jacka igen<3



vackra visby!




ringduvan+ diana+ varm choklad med grädde är en klar favorit <3


jag börjar faktiskt längta efter jul! såå mysigt <3 vill, vill, vill, vill, vill och man får ju ledigt också! wohoo
men först är det ju halloween och höstlov! :D härliga tider!



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0