höstlov in my heart!

ungefär halva det underbara höstlovet har gått! usch va hemskt att det går så fort :O men har haft fem skitbra dagar! den lilla turen till stockholm var späckad med shopping, italiensk mat och massa andra underbara saker som t.ex. magnus uggla! hhihihi
lite bilder från mitt höstlov! <3




diana och jag drog till bageriet! lite senare kom söta lilla josefine också <3



en fett läskig bögpeddogubbe kom fram och var allmänt läskig.. gav oss typ presenter och hade värsta äckliga guldlinnet..



lite grekisk tapas!



en liten busunge påväg till sthlm med mig!



kungsträdgården var härligt höstig



sen var det ugglas revy som gällde!



inne på china teatern.. myys



riktigt grym var den! rekomenderas starkt :D



det var mysigt inne på china teatern



det var lite tragiskt att det var ljust när man gick in och sen när man kom ut var det kolsvart! :O





sen ick vi förbi berns!



lilleman var också nöjd med uggla!


jag rider på lite coolare grejer än hästar...hahahahahhahah




åhh min söta bror <3



min mat! kött+ skaldjur= malin älska



hotellet! det bästa var att komma frysande till hotellet och bada jaccuzzi!



hotellfrukost <3

gött!

malin spanar!


en blivande söderkis kanske? :P



asså seriöst.. vad vill alla tax free affärer i gamla stan? det finns flera hundra..
vem fan vill ha gips format som ett troll med lite fårull på som det står sweden på... fyfan


sånt här vill man haaa!!!



och sånt hääär! glass i stora lass




korpen fick lite äkta konkurrans


bästa fikat på wienerkonditoriet på bibloteksgatan! :P


sen var vi hemma och vi drog på utflykt med per och cleo!




sen blev det tacokväll med trevliga människor! diana är mycket fundersam över receptet



vi gjorde egna tortillabröd och det blev supergott! :D


dianas verk!


sara in tha house bitches <3


morfar! min favoritfjortis ever <333




fan va bloggtrött jag blev nu ;) hahahaha puss på er




xoxoxo


Kommentarer
Postat av: hubert

Hoppas du haft ett superlov!!!

2010-10-30 @ 13:50:03
URL: http://bogetok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0