hissa och dissa!

tänkte göra en klassiskbloggsak och köra en hissa och dissa! har en känsla av att det blir problem med dissa delen xD 

                HISSA                                                 DISSA  



     
                             
gossip girl- säsong 4 börjar idag                root beer- jenkasmakande läsk..
lycka!!!!!                                                     usch!!

                                      
mulberry alexa- en sjukt snygg                   killar- jag och diana är 
väska som min syster just köpt! love               överens om att ni är mycket 
                                                                     förvirrande
         
   
       
                          
stockholm- på höstlovet! längtar               visbys affärer- finns det några? :O
magnus uggla ocksåå..heheh <3


                                           
oskar linnros-
efter en helg med               dieter- lev livet som tjockisar istället..
josefine var jag förgiftad                              gladare personer! dieter är bara skit.. 
                                                                 då är det bättre att träna om man nu vill
                                                                  jag tjockar bara rakt av!

                                
hotellfrukost- finns det                              skolan- skoltrött!!!! vill ha lov NU!
något bättre?




nu ska jag bara äppelpaj :D
ses ikväll 19 vid mig tjejer! <3




xoxoxo
        
        


Kommentarer
Postat av: BODÈN

Inga dieter!! Mimmi lever på fläsket som en äkta wanna be norrlänning ;D

2010-10-11 @ 16:51:28
Postat av: malin

jag också som en äkta gute ;)

2010-10-11 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0