himlen är oskyldigt blå

den är faktiskt det idag! helt klarblå himmel och isande kallt ute.. hmm vad ska man göra idag? joo plugga..suck fast sen är det ju gossip girl :D faan underbart! fredagen och lördagen har varit sjukt dagar tack för dom alla <3 kul att jag glömt hälften av det jag gjorde igår :S (inte full i promiss)
och som alltid kommer det lite bilder!! wohoo



godisshopping!



vi skulle känna på hur det kändes att snusa.. det gjorde ont med riesen papper under läppen xD
fim..gömde du dig på varje bild? :O



per och cleo! cleo är världens busigaste hund..



söööt <333




vi gosade lite på morfars o mormors fluffiga matta :P




sen bar det av till amanda för att spela wii och äta kladdkaka med papaya glass :D

 


bageriet nästa!!



vi satt på uteserveringen bara för att låtsas att sommaren inte är slut...
hehe jag kom hem sisådär halv två med köldskador (Y)
en jättefin kväll med massa fina människor<3 och nån lite mindre...



FML nu ska jag plugga..
och diana du måste ringa mig! NU!! innan jag avlider<333




xoxoxo





Kommentarer
Postat av: kurt

plugga <3

2010-10-17 @ 14:34:42
URL: http://bogetok.blogg.se/
Postat av: LINA K - blivande författare!

Cleo är nog den sötaste hund jag sett på länge!! =D

2010-10-30 @ 20:27:45
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0