GG löv!

ännu en gossip girl kväll är över..lika trött och glad varje gång :) sen såg vi lite indiana jones också.. fick lite feelings när det satt en megastor spindel över min dörr och jag hoppar in och ut genom dörren för att den är så läskig.. ta bort den någon!!
sen nu sitter jag supeeertrött som sagt med ont i rumpan och plågas över tanken att behöva duscha i vår dusch utan värme...yes! eller?




en promenad med en sjukt söt lånad hund..



självsöö <3



hösten är kommen? eller?


lilleman har äntligen gett med sig att det är roligare att ha hund än katt! lite vett har man fått in i sorken iallafall..



bushund...


GG kväll at my vind! sisi


faan eftersom jag bloggat klart måste jag duscha nu....åhh fyyy
plåga...




xoxoxo

Kommentarer
Postat av: olivia

inte sötare än wilma va malin? ;) haha kram

2010-10-19 @ 16:50:29
Postat av: m

jag träffar ju typ aldrig wilma längre :'( ersättningshund u know! kram

2010-10-19 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0