ett inlägg alá Diana

One thing we all adore
Something worth dying for
Nothing but pain
Stuck in this game
Searching for fortune and fame








löven faller, dagar går
än finns tid att vänta på
tills julafton då det smäller
av julklappar och karameller







det är så synd att du
är så söt
det är så synd att du
är så söt..







when i was little my mom used to told me
that you should follow your heart
but soon i'll noticed that that
wasn't so smart
it all started when i was 21
and i thought that my heart had won
she was a young student who was
practicing history
and her heart was one of my life's biggest mystery
she's got long dark hair and sky blue eyes
she said she loved me but after a while those word where
nothing than just simple lies
after a mounth of lies and unpassiond kisses
she broke up and left me in tears
and for now love always fears.



inte ett vanligt malin-inlägg :O omg hahaha
men fick lust att lägga upp den översta texten som jag
hittade i någon tidning :P
sen den andra texten hittade jag i min gamla dagbok sen jag var 7år xD
och den tredje måste alla gamla H medlemmar veta var
den texten kommer ifrån annars blir jag djupt
besviken!!!
och den sista jättegulliga texten har min bror skrivit...
extra gulligt med lite stavfel<3





xoxoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0