oskar linnros

med feber och huvudvärk gick jag efter ett par alvedon till wisby strand
för att se på oskar linnros :)
tog med oss Lia på vägen in och det var hur trevligt som helst <3
såg en hel del människor man kände och vissa 18åringar störde sig
grovt på att vi 94or tillslut kom in.. hahah
oskar var sjukt bra!! han var dock väldigt kort.. det va lite samma chock
som att se magnus uggla! kortisar haha
efter oskar linnros gick jag och mamma till wisby hotell och
åt lite trevlig efterrätt och sippade drinkar! haha
ska lägga upp så många bilder jag hinner kolla igenom :P














 












     







      














nu får vi lite gäster bland annat min fina lilla diana <3
så måste gåå ciaoo



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: oskar linnros

drinkarna såg goda ut

2010-11-14 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0