late news

här kommer lite underbara bilder från veckan som gått!

 


D & S äger visbys gator



kvällsmyys i mitt kök!

 


malin goes fjortis.. är jag stolt?  NEEE

 


på skogspromenada med josefine, wilma och lilla cimon <3



josefines nya lägenhet va sjukt cool! högsta betyg.. utom att det inte fanns
något rum till mig ;) haha



malin: om du får det jobbigt med hundarna och så kan jag ta hand om dom!
josefine: nej dåå! dom sitter jättesnällt i sina korgar..
malin: ahhh finns inte så mycket dom kan göra när du binder fast dom så hårt
att dom inte kan röra sig en millimeter..
josefine: hehehe....




har redan börjat få julkänslor.. heheh



jag och emily hittade ett par mycket sexiga kallingar...
hoooooot



du skrämmer mig...



sexii  posarN



mot zoombietåget som icke-zoombies



ner i almedalen på nån lite random estetfest!!



dagen efter vaknade jag seent och vi åkte direkt till
djupvik för afternoon tea :)



frukost, lunch och fika... kan leva på detta





syskonlöööve!




åhh.. alltid lika seriös...



naturen är väl för fin!




la familia <3




fan va tid jag slösat på detta nu.. helt omedvetet... hehehe
nu måste jag plugga :'(





xoxoxo


Kommentarer
Postat av: eivor

åh plugg..

2010-11-03 @ 18:54:25
Postat av: Josefine

åh. söötis! <3

2010-11-03 @ 20:35:58
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0