G som i gemenskap!

en av mina favoritfilmer! absolut underbar! haha en svensk film från 1982-1983 någonting låter ju inte så lovande men jag tycker den är sjukt mysig.. hahaha magnus uggla är med i filmen och spelar värsta bögen! x) jättegulligt^^
fredagskvällen spenderades för första gången på länge hemma.. mest för att jag var döende trött av tre dagars skola xD haha känns ju inte så lovande..
dagen har trots min trötthet varit sjukt roligt med tanke på att jag skrattat bort hela dagen.. heheh
tack för det du fullständigt nyktra David ;)



efter att nästan cyklat på ett träd och glas..
bär david iväg cykeln i säkerhet!



sen var jag tvungen att springa in på norrgatt för att tjuvstarta
premiären av semlor! M U M S





sweet dreams
xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0