Boden aka. "Maza de foca" tar över

Mimmi Bodén, alltså [jag?].. Skriver i tredje person därför att hon är lite bättre än alla andra, inklusive sälklubbarn'.
Vi kör på med detta då, nu skall jag hissa och dissa är de tänkt, och till detta har jag ju så bra som jag är tagit fantastiska bilder. Nu kör vi inte tredje person, punkt.
Alla borde anamma mina idéer, betänka mina åsikter och skratta åt mina skämt.


BODÉN HISSAR!
  • Styrbjörn [Även känd som min vita fluffiga isbjörns mössa]
  • Juletider
  • Göteborg [Alltid, i alla tillfällen, där med basta.. Göteborg innefattar Pande]
  • Whisky
  • Sälklubbarn' och alla skämt om detta
  • Levande ljus [Beroende]
  • Tryggve, mannen, myten, legenden.
  • Grotesco - Bögarnas fel
  • Kickboxning
  • Porr och skällsord på Español = Bodén
  • Milly Malin

BODÉN DISSAR!
  • Regn i fem dagar
  • Göran W
  • Analsprickor
  • Snöbristen
  • "Skilsmässan"
  • Kaffesug
  • Matsals incidenten
  • Svettlukt
  • Johans försök att våldta min Pande
  • Kyla
  • Kåta killar

Kommentarer
Postat av: malin

ÅHH MIMMI <3

matsalsincidenten var dock en bra sak :D

2010-11-24 @ 21:45:47
Postat av: Josefine

HAHA! fint

2010-11-24 @ 22:08:36
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0