when H takes over the big city!!

här kommer det efterlängtade inlägget med bilder från STHLM!! erkänn ni sitter och gör vågen för er själva? ;)



e ni pepp ellah?


mhmmm fjortizz


H!!!!!!!!+ lite G


perfekt frukost :P


daaaa


vad i helvete? hahaha eller ja dom ser jämt ut så här


på äventyr på gotlandsbåten


djur i bur..


antalet fjorisar som tatt kort här är oräknelig :S


josefineullberg.blogg.se hissar skeppsbion


rock that body...


modeller jao!


vill bara varna er för att emelina fuskar när man spelar kort..bara så alla kan akta sig :S ;)


hon kan sluka eld utan att bränna sig men att dricka oboy klarar hon inte..


sosse på vift!


gullunge <3


ätandes mitt godis kanske? :O


emma också ser jag :P


¨så satt dom och knäppte med handleden så där läskigt :S


johns specialare!


josefine vann över killarna i ett sånt här mini tv-spel som inte är ett tv-spel utan något annat...
vi kan iaf säga att hon vann ;)


stekarn! eller just det posarn


:P


upp med bena!!


danne förlorade...hehe


vad vill du ludde? ;O


asså kolla dannes pachinerade blick..hahah men ville har fullt upp med glassen :P
frågade david vad spelet hette tydligen nintendo ds haha bra att jag kan sånt ;)


thim jag slog dig i att dricka cola!! hahah


fiddelifim med fluffet! kan vara den mest underhållande bilden nånsin :P hahha



oj akta er gräsätaren och morotsgnagaren ser ovanligt köttsugen ut :S


åh va gulligt :P


emma du är lång om man jämför med en kortare!


julia har lämnat stallet.se för att följa med på klassresa! :D


jon is speaking


amanda fattar inte var vi är..dumblondin kanske? ;)


yea!


david och jos äger t-centralen


woohoo girlpower+david :P


AMANDA// sara


en av sveriges längsta tunnelbana!! ;) något att berätta för barnbarnen..haha


vadå ska vi inte ta taxi till östermalm? ;)


ohhh mördarblicken av oskar falck är inte att leka med


naturhistoriska!


:P


^^


min pojkvän!


åhh nej han e otrogen med sara!! :O





hon blev bara nästan uppäten


en kannibaaaaaaal!!!


amanda in action


som dominobrickor


sött^^


3D emma är helt fashinerad och önskar att man alltid såg i 3D..hahah lilla gumman..


stolarna var alldeles för sköna och jag sov nästan hela filmen :P


tog lite fjortisbilder på mig själv när david provade kläder på weekday :P


titt ut!


david tycker att jag alltid har kort på när jag dricker något med sugrör
så jag vill inte förstöra den traditionen! här dricker jag smothie


nu bär det hemåt


hahaha jag fick en bild på nina!!! :D


här kommer några random foton av nina :P


gadds muffins


ser ni!!!???? jesus är i bakgrunden!! :D hahhaah


ehh ja nina?


fuskaren! :O haha


en älskad hårmassörgrej som jag köpte för 19kr!!! som diana fick :P


fackthiskt





asså jag behöver inte säga nåt....hahahah


killarna hade gått tillbaka till bajs-humor mitt uppe i all övertrötthet


jag och emma vaktar allla rester som john ska få :P



hahah här så är vi på uppdrag..


att tjuvlyssna på några sanning och konka spelare :P hahaha
dom blev inte så glada :P


ja vår resa blev grymt kul! och jag längtar till fårö...nu har jag gjort det här blogginlägget i flera timmar så jag orkar inte skriva om idag :P heheh god natt på er <3



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Emma <3

hahahahha, fyfan vilka klockrena bilder malin!!

älskar dina bild-bomb-inlägg! :D:D:D:DD

2010-05-27 @ 22:15:25
URL: http://emmabendroth.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Go-bild-inlägg! Älskar dina kommentarer, haha du är för söt! :)

2010-05-27 @ 22:50:42
URL: http://korneliadunkels.devote.se
Postat av: malin

tack så mycket gullungar <3

2010-05-28 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0