vilse i bushen

ja idag var den inte så efterlängtade orienteringen.. råkade förvirra bort mig själv i tjugo minuter men annars gick det bra..hehe
jag sprang typ aldrig på stigarna utan sprang typ mitt ute i bushen..kan vara orsaken till mitt korta försvinnande men det var kul har säkert fullt med fästingar också! så roligt
sen så väntade jag på lite annat folk som var segare:P haha nej inte direkt dom bara startade senare men iaf!
sen så åt jag lunch med David och Julia...sen så bar det hemåt för att se på gossip girl och plugga spanska med Diana sen kom josefine med lilla cimon! så nu sitter jag och känner mig halvt död av trötthet :S
bör överväga att gå och lägga mig :P



josefine efter sin super runda! fattar inte hur man orkar :S hah


utan min vitaminwater och min mobil hade jag inte överleft! ringde typ runt 7 samtal under tiden jag sprang :P


lite förvirrande när alla pekar på olika ställen....


segerparad?


fett gangsta jao!!


jag svävar..jag är en ängel ;)


min min ser väldigt skräckinjagande ut måste jag säga :P


det här ser inte bra ut på något sätt....hahah


ps. när hela nian springer förbi bada inte naken...detta har orsakat david mardrömmar :S
nu har jag iallafall övervägt klart och bestämt mig för att gå till sängs...klokt av mig ;P




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0