hela världen är så underbaaaar!


emma fixar sommarens partystiiiiiil shnyggt!!



jag och sara med sina lady gaga brillor! :D fettt coola

 


my girls! :P



känner verkligen hur fin bränna jag hade fått...men bra solskydd..eller?



till dig naine! haha förgätmigej som du sa du inte sett :P


jag tycker det r lite kul att katten ligger där uppe och vakar över Adidas som kaninen heter


micheal jackson på singstar!!! kornelias lycka är total :D


kornelia ville att jag skulle visa att deras biggaråträd blommade :P haha


snab shot! ;)


diana ser lite blek ut men det var bara för att hon kom ifrå en filminspelning där hon spelar huvudrollen som cancersjuk flicka...


sen fick vi mat av kornelias gulliga mamma och rolle :D tack så mycket!


peace and love people!


mera KÖTT!


emmmmaaaaaaa <3


saftshotta eller mer juiceshotta...så kul vi tycker ju verkligen att vi e så coola ^^


asså jag har inget att säga utom: hahahahahhahahahahhahahahahaha


jag e en vampyr jag suger och spyr...


kornelia och lakrits! :D


kornelia kom upp men inte ner...hehe


slutade med att rolle fick hjälpa henne ner hahahahhahahah

ja min dag har varit typ helt underbar! har varit grymt övertrött och jävligt glad! :D:D
har typ skrattat hela tiden och varitr helt galen....hehe <3
roligt att vara galen ibland :P
ja livet är typ bäst nu!! så himla lycklig :D
inte ens att jag kommer dö i skogen i morgon på orientering besvärar mig!! jag vet likosm inte ens vad jag ska ha på mig ännu..heheh
kanske ska fundera över det nu!!!
wooohooo försök hitta mig io skogen imorgon ni kan vara redo typ runt kl.12 eller så..jag börjar springa 10 så vid 12 har jag nog hunnit komma bort!
vi ses bland granarna...heeej dååå



xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0