lördag? söndag? eller?

jag vet ärligt inte vad det är för dag idag...:P det kan vara lördag eller så är det söndag..hehe bra att man vet! 
på tisdag är det orientering..åhh jag orkar inte..kommer typ gå vilse o dö eller nåt! :S
och vad ska jag ha på mig när jag springer?? :O jag får köpa nåt eftersom jesper tagit mina mjukisbyxor...
idag ska jag behöva göra så mycket hoppas jag :P fast mamma går o tjatar om att det är nån storstädardag hahah jag håller mig undan.. fast senare så ska vi till mommo och moffa på middag eller nåt! :)
eftersom ni inte vill se när jag har tråkigt så blev det lite gamla bilder igen :P





jeppa och tim på äventyyyr!


världens jobbigaste unge har ni här!


första dagen i nian :P


det var denna dag vi plockade strandskit för att göra "konst" av...haha det blev ju vackert^^


jag tycker det är lite kul att alla killar bara slängde sig ner på marken som om det var jobbigt att gå från skolan till stranden :P


lite mys vid strandkanten jaoo!


hela H!!!!


jag tycker den här bilden är så himla fin! och vet ni josefine gillar den också..men bara för att man ser märket på t-shirten..hahaha lilla josefine...<3


vi tog fika paus rätt ofta på vår cykeltur...haha


köööööööörv!


det läskiga med den här bilden är ju thim som ser ut lite som typ liemannen med sin luva :S haha


emmmmmmmmaaaaaaaa


david skulle gjort sig bra som fjortis :P



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Emma

maallin!!! jag älskar att du lägger ut massa gammla bilder!! :D



Men snälla.. närbilden på mig.. ta bort, snälla -.-

Puss <33

2010-05-16 @ 12:44:06
URL: http://emmabendroth.blogg.se/
Postat av: jos

det här är bättre bilder än va du hade förut.. heh

Den cykelturen måste vi göra om<3

2010-05-18 @ 16:40:04
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0