<3 sommarvärme

det blev shorts inom snar framtid!! jag invigde mina shorts idag.. jag är så himla lycklig! <3
orkar inte skriva mer så här kommer lite bilder från igår och idag!! :P



vi gick typ runt halva stan och sjöng sweet home visby where the sky is so grey!!

 


emma var överlycklig övar att äntligen va längst!

 


och sen kom regnet...



vi skulle bara gå från gravarna hem till mig men blev ändå så här jävla blöta!


det slutade med att vi satt i mina pyjamasar, drack champange te och sjöng singstar..


dont u wish ur girlfriend was hot like me...


idag så blev det lite mys på ringduvan!


det är lite skills att matcha nagellacket med läsken :P hahha styleishh


jag och emmmmmmmmaaaaaaaa åt club sandwish! <3


just nu sitter jag på vår trappa och chattar med folk! <3
men funderar på att fixa något att äta men vet inte om jag pallar att gå till köket..hahah 
det är ju verkligen långt malin.... noooot
ahhhhhh en skalbagge kryper på mitt ben faan va kryp helt plötsligt...


xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0