shorts inom snar framtid...ohh yeaa

idag har varit en asskön dag! det började med att jag typ sov jättelänge sen så har jag bara tatt det lungt och blivit med tvingad på en promenad på tofta strand..haha det var iofs ganska jobbigt men ändå...
asså det är typ 20grader ute!! jippieee


malin and jeppa testing utemöbler!!

 


syskonkärlek...mer lugnet innan stormen..

 


det var skitkallt i vattnet..asså fattar inte hur jag kunde bada första april :S


karate kid!!


en fågel i sina bästa dagar...^^


åhh det är så varmt ute!! :D


är lite imponerad av att mamma lyckades få med det hoppet på kort!!


vi gick typ aslångt..men jag klarade det! vi hade ju fika som lockbete i bilen :P



hmm vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra ikväll.. antingen vara hemma och typ sussa eller grilla på strandpromenaden med några fina flickor ;)
ska väl ta tag i nåt..hahah
cha då bloggen hahahahah
ska sätta på mig shorts och linne och gå ut :D


xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0