sommartider...

jaa jag har ju typ inget roligt att blogga om men jag kan ju beraätta lite om de senaste dagarna..
hmmm vad har hänt då? jooo jag fick MVG på både läs och hör provet i spanska nationella!! när läraren sa det jag bara: nej, det är inte jag!! sen stog jag o tjatade om att det var fel! hahaha chockad blev man ju...hehe
så har jag och några andra tjejer redovisat om 50-talet det var jättekul men jag blev lika skitnervös som alltid utan anledning :S skumt..
snart blir det lite små resor med klassen också! mysigt...<3
först till stockholm med 9G... sen till fårö i tre dagar..det ska bli superkul!! längtar mycket
har inbillat mig själv att jag ska springa längs med stranden varje morgon..men när jag säger något sånt så brukar det sluta med att jag tjockar i mig chips och cola ¨så jag vågar inte hoppas för mycket! hehe
men nu pallar jag inte att skriva mer..råkade typ klippa mig i ena fingret så det känns inte så bra :S
så det blir lite minnesbilder igen!! woohoo



josefine redo för en klassdag!


vi e på gång :P


killarna grillar och tjejerna ser på..självklart!


när tjejer grillar! :S


simone håller i fisken vi jagade amanda med!! :D


en helt vanlig grillkväll...


midsommar på landet! <3 smått rädd för korna bara..


landet= självklart man åker hölass :D


nina vet hur man äter tårta..


typ den varmaste dagen någonsin!!


en av mina favoritbilder <3


världens finaste <3 du e så fiiiin!!


middag vid gripsholm ;)


jag framför slottet..mitt hus ;) haha



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0