time to blog!

hahah jag har typ superlust att blogga så det får bli ett till inlägg med dom älskade minnesbilderna ;)



håret vi minns....och som kameran fokuserade på..


in my heart <3


emelina och konsten ;P


konst på hög nivå!! :O


lite insider bilder från min prao på lavie...


väldigt jobbigt att damma ska jag säga er...:S


ut ur mitt hotellfönster..precis där jag vill va! stureplan hahaha


man måste ju till skansen och julmysa <3


haha men vi ska inte glömma den där vurpan danne gjorde in i rabatten...haha


ready steady boowl!


finns det inga speciella klot till djur? :P


fettomat här kommer vi igen


det värsta skolan någonsin tvingat oss att göra!! nina vi borde ha skolkat!!


en vanlig fika på hedbergs :P


ser ju verkligen bekväm ut! ;) hahaha


och den klassiska mcdonaldsincidenten!

nu knackar diana på dörren måste gå och öppna! adios :P



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0