smått seg..

idag så var det som ni säkert vet nationella prov i kemi! ehhh....ehhhh....hihihi..ehhhh... så låt det typ om mig i de tre timmar vi hade provet! bra malin bra! jag pluggade jättelänge o vaknade halv fyra av att jag hade somnat med boken i ansiktet och fick panik för att jag inte visste vad det var :P
nu är jag förskyld också!! woohoo man blir ju så himla glad av det...
här kommer lite bilder från de senaste dagarna!



asså gud det är vår!! snart är det massa speciella klassdagar o sedan är det över!!
hahaha nej det kommer att bli mycket sorgligt.. åhhh hemskt ju

 


ninas stora tugga av davids macka!

 


kornelia blev lite smått förälskad i militärerna och hon gjorde bort sig för en dansk!


my cupcake pills brings all my friends to my yard...



glazzzziiiigt!!


jag lovar kanske att inte äta upp plastskeden...:P



orangina <3 mmmmmmm

 


jag och diana tog med våra lata ben på en fotbollsmatch med några killar :P
det gick som det gick kan man säga...

pappa fyller år idag sååå grattiss <3


<3
nu ska jag ladda inför beach 2010 genom att äta lite tårta!!



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0