mysigt värre..

just nu sitter jag med huvudvärk, i min nya myströja från acne och pysslar :P gör typ smycken haha vi får se hur det blir men blir jätteglad varje gång josefine använder det jag gjorde till henne :)
ikväll så ska jag stanna hemma och bara vara själv och se på tv hehe..är så himla trött verkligen :P
här e lite bilder från igår och idag :D



jag åt lunch med mamma igår..och det blev clubsandwish igen! hahah den går ju inte att motstå :P


jag och david hade cykelutflykt till tofta skjutfält!


kände mig som värsta gangsta bland all grafitti ;)


när vi cyklade hoppade min cykelkorg typ av..hah och då så ramlade davids kyckling ut och han cyklade på den!! hahah








den är assnygg!








julia försöker ta kort på vår tavla som vi gjorde till vårutställningen


mina shoppingpolare ;)


jag prövade de här grymt höga klackarna hemma hos amanda...jag gillade dom! <3 hahah


ska fortsätta att pyssla nu..hehe



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0