lets keep it a secret...

idag var den sista måndagen nånsin på grundskolan! det var lite sorgsligt... men samtidigt lite kul
det som däremot bara var tråkigt var att det antagligen var den sista slöjdlektionen någonsin:(((
liksom det är typ det roligaste på hela veckan :P det är liksom soft!
men jag fick MVG i det iaf :D och alla betygsamtal har gått super så jag är glad idag :P
laddar inför depressionen när vi fått tillbaka våra musikprov!
här kommer lite bilder från igår och idag!! :P



eftersom det var morsdag så fick mamma välja mat! och gissa hon valde korv...
( förvånande va korvsyster? :P?)

 

¨
min mangokärna som jag lämnade förra gången jag var här ! haha


blommorna matchade min outfit! :D haha


min maaaaaat


jesper tvingade mig att leta militärrester i form av  gamla skott och hylsor..


sen såå blev det bakelse..riktig fettodag :D i like


använde min kamerazoooooooom :P helt onödig bild..


och här är ninnies hemliga presenter...undra vad jag kommer fååå? :P


ja nu ska jag äta och sen kommer diana som varje måndag för attt se på.....GOSSIP GIRL såklart
<333




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0