lantis-konst

den här helgen var såna här öppna ateljer runt på gotland...eh ja det var ju kul...hehe jo men det mysigt!! :D fast all konst såg inte så bra ut om man säger så.... asså på ateljeerna visar dom konst om ni inte vistte det :P
hahah men iallafall.. men eftersom jag inte hittar min lilla kamerasladd så får det bli lite gamla bilder igen och så kan ni kolla emmas och kornelias bloggar :P som jag tror jag länkat till här på sidan..




ett bad i brottet!


på jakt efter det åtrovärda chassit...shassit ehhh jag vet e fan hur man stavar men...hah


och vi fick tag på den!! woohooo


kräftkäk hos josefine och co. <3


på bengtresa!!


hela H,H,H hela H!!



hoppeli...hopp..hopp..hopp


pressa!!!


ninnie is speaking!


gangsta! ;)


och så fann man josefine på morgonen...


och danne gick runt i sina tofflor för att hans skor var borta..hehe var kan dom vara?


killarnas tält lika välorganiserat som man trodde :P


och så här fann jag oskar! :D


sööta diana ;)


sara och jag lovade varandra att aldrig mer sova i tält... värsta natten någonsin...en kluven natt natt natt säger jag bara...haha


Grattis daniel nilsson! du hittade dina skor! (det visade sig att skorna låg under vårat tält) hahah


E   K   E   S!! <3
m  o   m  a
m  r    e   r
a   n    l   a
    e     i
     l    n
     i    a
    a


vad händer? :O


uppradade favoriter...:P


i mitten av smeten


chill på studsmattan jao!


i väntan på bussen


80-tals inspirerade girls! våfflade håret på josefine var en höjdare! :)


på den årliga friluftsdagen var det lika god mat som alltid med lika hungriga pojkar :P


josefine sitter fast i en rosenbuske utanför emmas köksfönster..behöver jag säga mer?
 
OMG kom på att musikprovet är på onsdag och jag har en vernissage grej till kl.5 imorgon sen på tisdag så är det STHLM som gäller :S waaaa hur ska jag hinna? det är bara att börja!
tjingeling som josefine skulle sagt! <3



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: josefine

2010-05-24 @ 20:38:30
Postat av: josefine

VI fick tag på chassit?? Du menar JOSEFINE ;) haha

ååh begntresan va fin<3

2010-05-24 @ 20:40:44
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0