inbrunnen vår!!!

nu har vi firat in våren med valborg!! wohoo
jag och några söta tjejer var först ute på linking fox där hennes snälla mamma bjöd oss på mat som var supergod! sen så såg vi på en eld som nästan är ett måste..eller det är synd om man missar den!
sen så gick vi hem till mig och partade lite jao!! nej men vi dansade och mitt tekniska jag försökte få på play station men det gick inte så bra...hihi
här kommer lite bilder från min dag iallfall!! hela dagen!


jag och diana gick en liten omväg till skolan..och diana matchade sitt hår med brandstationen!

 


så här roligt har man i skolan! det är roligt för det är sant!



wooohooo mitt skåp!


jag o diana sitter på en trappa och väntar på sammie och arvid :P


på ringduvan! mitt och dianas favorit fik!!


sammie är riktigt smart..kände att min IQ låg rätt långt ner..men det var kul :D


tjejerna på ingång!

 


amanda o sara är fett pepp jao ;)

 


korren och eeemmmmmaaaaaaaaaaaaaa <3


glad valborg i efterskott..eller vad man nu säger


emelina var helt galen i maten och i allt annat..;)

 


söta flickor :)


amanda fick en dum blondin stämpel när hon krossade ett glas genom att trycka ner en cola flaska i den..


emelina var verkligen galen...hihiih


<3


diana, kornelia och sara med typ världens godaste cider!


favorit korren!!


snacka om olika längder..





vintern rasar ut i våra fjällar...


crazy emelina <3













jätteskönt att inte vara längst för en gångs skulll..när emelina hade killerheeels!!












det blev en superkväll iallafall <3



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0