en vanlig svenska lektion...

tja ännu en dag i mitt liv har gått :P och dagen har varit riktigt bra! oskar i vår klass kom till skolan idag!!!!!! :D han har typ inte varit det på flera månader och nu när han kom så hade han med sig godis och frukt till alla! såå gulligt :D sen så hade jag kemi-prov :S just mitt, emmas och josefines prov ska skickas in någonstans..roligt att jag får IG på det då :P hahah men så är livet..
sen resten av dagen har jag bara myst!! med min spanskabok :P min favorit verkligen värsta provet imorgon som jag verkligen vill ha MVG pååå annars tar jag självmord^^
här är lite bilder från en helt vanlig svenska lektion!



diana i sin väldigt fina outfit :D + mount everest!

 


tack för att du gav josefine två extra kaninöron ludde :P


godiiiiiiiiiiiiiiiiiiisregn!!


fierce emelina!


man vågar verkligen inte bråka med dom här två ;S


emma är mycket road av att massera....inte direkt men diana e glad


hoppas inte ninnie såg att jag gjorde flygplan av godispappret :S


ojj vad ser alla på?? :O


skulle jag varit en kille med mustach? :P


BUSTED!!!!


korgarna var väldigt välbesökta!! ;)



asså kolla gustafs och villes miner! haha


man kan göra konst av allt :P

men nu måste jag dra till statoil och köpa vitaminwater till spanskaprovet imorgon! :D
.....jag erkänner jag glömde att köpa sofis mode igår så jag ska köpa den med :O..dö inte av chock!!




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0