det är över..

eller åt minstånde snart.. tiden går så himla fort, och nu är det bara en månad kvar av tio års grundskola!
väldigt speciell känsla måste jag säga! det kommer att bli smått tragiskt att byta klass igen.
när jag bytte förra gången så var jag inte riktigt lika ledsen, den klassen was a real mess!! fast just då tyckte jag att den var bra eftersom jag inte hade varit i en annan :S
man tror alltid att: vi håller kontakten men så blir det ju inte riktigt med alla..vissa hälsar man inte ens på, de är glömda för länge sen..
jaja nu ska jag inte tänka på det.
just nu ligger jag sjuk, kollar tv-shop, läser glamour och elle och lyssnar på magnus uggla om och om igen!! jag kommer att bli frisk fort :D haha
lite minnen kommer hääääääär:



hoppas det löser sig <3 det måste bara gå..



där borta kommer vi dyka efter ännu fler solglasögon snart..snart


här är allt så fint..men tråkigt


jag vägrade att fårulla ditt ansikte en gång till!! hahaha :D


våra klassiska grillkvällar på strandpromenaden!


köööötttttttttttt ska det va!!! duktig amanda!! :P



ovanligt söta påskkärringar..


favoriterna <3


bara för att du inte vill vara med på kort längre!! :P
du kommer att hata mig...hihi



på palisaden!!


fick mvg på orienteringen förra året men iår så kommer det gå...ja piss som ville brukar säga..


här är tennisproffset!! woohoo


lite bratvarnig Här!! :S



gullunge forever!!


emma äter grädde ser jag ;)



en bild som jag typ lägger ut för tredje gången men jag gillar den!!
hungriga pojkar jao!!

ja det får räcka för nu men jag kanske lägger upp lite fler bilder senare ur mitt album blomstertid låter bra va? :P



xoxoxo

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAAALIN!

2010-05-07 @ 15:46:54
Postat av: malin

hahahahaha

2010-05-07 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0