glassigt!!!

wowww våren är kommen!!
och vi tjejer+hundar firade det genom att gå till glassbaren!! härligt härligt men 100 sorter hade dom inte riktigt ännu... men iallafall så tog jag som vanligt lite bilder!
vi badade idag också.. tjejerna mot killarna i någon sak! men alla tjejer förut jag, nina, josefine och johanna gav upp och ja alla killar vann men vi säger att vi vann!! men här är bilderna iallafall.


hotta brudar!! ;)

kornelia och lilla cimon..<3


dom älskade girlsen! <3 plus mina favvohundar <3



jag och kornelia passade på att sola och gosa medan dom andra var i affären..
självklart fick jag favvohunden wilma! som föresten fyller år imorgon<3



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0