FÅRÖ <3

nu är H åter igen hemma i visby :P det var dåligt väder hela tiden...och jag hade ju packat kläder men inte rätt kläder så jag frös typ hela tiden! YES och jag har typ 50myggbett helt galet :S men det var kul ändå!
vi hade det jättemysigt :D fast nu sitter jag med världens huvudvärk jag somnade typ 5-6 på morgonen så nu är jag skittrött verkligen...haha men det var värt!
jag tog 629bilder... ehh ja dom kallar mig fotoman!
men jag tänker inte lägga upp dom!
jooo det är klart jag ska vad tror ni liksom?? ;O
jag känner mig lite som klassens paparazzi typ hahah :P


vad kan den hemliga kassen innehålla egentligen?? :O

 


ska vi vara borta tre dagar eller? packningen räcker för flera veckor


freak out!!!!


mina roomates!


diana hade satt in gamla kort på oss i sin plånbok haha <3



H here we go..


i walk this not lonely road


en klassisk hoppbild :P


åhh gulligt!


dom närmar sig...


kommer ännu närmare....


anfaller :S hjääääälp


jag o kornelia tror att det här trädet växer fortfarande :P hahha


hur mycket fläskfile???


emelina tar på sig rollen som bonde :P


pimp my STUGA


alltid lika nyttigt...


en väldigt mysig middag :)


sara lärde oss ett trick om hur man kollar att man inte har något mellan tänderna..haha


kööööttt till folket


oskar ser nästan glad ut :D


visste inte riktigt hur jag skulle ta kort på den fina spegeln utan att få med
 mig själv så det blev en fjortisbild :S


faan det va inte kött i efterrätten...:( synd amanda..


alltid lika galna emelina :P


vad ska man säga? :O hahahah


david e ett exempel på hur mycket det regnade


mohahah oskar får många ideer! akta er


vi spelade typ vattenpoker! om man förlorade så skulle man dricka ett glas vatten, det låter inte så farligt men det är hemskt efter några glas :S


sebbe hoppade av först!! hah var tvungen att säga det...sen jag då :P


den stolta vinnaren hann dricka 20glas/ 4liter shit amanda


morgonpigga tjejer <3


killarna försökte locka folk med att hänga ut kalsonger utanför dörren..det funkade för det var många som sov där :P


shulia!!! ;)


titt ut!!


henne ska man passa sig för..hon ser ut att börja galoppera när som helst? haha <3


fler hoppbilder..hihi


johannnnnnna :)


ett tag var det ganska fint väder faktiskt :)


för liten för att gå själv?


lantisskönhet när den e som bäst!


du e så sööt ;)


på väg ut till en mini-rauk.. frös fötterna av mig


vilken pose!!!! hahha


lite stolt över att jag och diana cyklade över 2 mil! :D vi är bra


<3


vi var längst ut på en av gotlands ändar :P


ica affären blev lite av ett stammis-ställe för oss


sebbe vägrade kläder :S lite skrämmande! haha


apport efter bollen killar!

frihets-david


asså kolla minen så jävla rolig :D


så här barnsligt kul :P


vi kände oss som snobben..haha


danne var helt fashinerad av gungans kraft



anstängda minen!!! :D:D


kubbmästare! eller inte..


jag tänker på stig helmer när jag ser den här bilden..om någon har sett snowroller..när han bor på anexet :P


den stora frågan!! vem gjorde david med barn?? :O


avsittarbänken..


vi hade inte överlevt utan tändvätska..


sååå söött ;P


kolla allas koncentrerade blickar...vad kollar ni på?


kytt för faan!


mumma för sorken..


dannes mycket fina kombination av nachos och lammkött :D gott verkligen


hela H på rad


gustafs vackra köttbit!! den var fin gustaf :)


använd solkräm... lyssna på ninnie o marie pch flytta innan man blir hård ska man också göra :P


jakten på dannes sko


hängrännan gick av...


blev lagad...


sebbe klättrade upp och hämtade skon..


och hoppade ner.. haha ett väldigt roligt händelseförlopp :P


är det party ellah?



dom blev beroende av ett spel som gick ut på att skjuta isbjörnar eller nåt :S


killarnas kyl....hahah lite cola lite cola och lite mer cola..


och lite cola som är slut :S


vi smög oss in i poolen som man egentligen måste betala för att bada i..

 


men det var mitt i natten och låset var öppet! vad ska man göra liksom?


jag vaknade lite då o då och en av gångerna så stod det en fasan i grillen, det såg lite roligt ut


detta blev mitt hem i tre dagar :)


sara med den 60år gamla cykeln malte


dom gulligaste cyklarna någonsin!


tack cykelbörje! en väldigt rolig gubbe :D


kornelia på flykt!! hon såg massa spindlar tydligen ;)


en K-märkt bio! fast den va nerlagd


balans!


liftarrnnna


en bild in action! hon blir precis träffad av bollen och om man kollar noga så spiller hon red bull :P

 


lika glada båda två :)


i väntan på bussen..


josefine och kornelia ville visa sina skills!


danne också ;P


sen bar det av hemåt!


nu ska jag sova! eller så dricker jag lite cola och är vaken ett tag till ;)
vi ses imorgon klassen!!
typ sista veckan vi kan säga klassen! shit



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Emma

ÄLSKAR DINA BILDBOMBNEDSLAG. FETT COOLT

och hur mysigt hade vi på en korneliaskala?

10!

Puss.

2010-06-09 @ 22:01:37
URL: http://emmabendroth.blogg.se/
Postat av: Fim!

Hallå, alla kollar ju på mina och Ludvigs hamburgare... Glaze och allt ju! Och Snizze, jag och Gurri är ju för jävla söta ihop alltså...

2010-06-09 @ 22:03:05
Postat av: Joseifne

fina bilder malin<3 fan va jobbigt att ladda upp :O



När man ser på bilderna kan man lättare förstå att man kommer sakna klassen ändå..

<3

2010-06-09 @ 22:30:54
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0