solen skiner....not

sitter uppe på vinden och känner mig typ helt borta..somnade sent och vaknade tidigt...ingen bra kombination!
men jag har varit på toppenhumör idag! wohoo jag skulle fixa lunch till mig och jesper men jag gav mig ner på stan till josefine,kornelia och david för lunch så jag lämnade pengar hemma så jesper skulle köpa vad han ville och nu när jag kommer hem så visade det sig att han hade köpt upp alla pengar på cheeseburgare på mcdonalds...braa!



kan va den bästa t-shirten nånsin :P


korneliaaaaaaaa <3


david har kul som vanligt


kornelia opepp kräsen tantröv dunkels


så här hittar man sin lillbror: med detta på bordet och i kallingar i soffan spelandes tv-spel! what a life




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0